Lördag

Idag är det alltså lördag, igen! Tiden går så fort.

I morse blev jag bortskämd med nybakta scones och te till frukost. Jag har en väldigt omtänksam och pysslig sambo:) Nu är han på jobbet och jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på idag. I eftermiddag åker han till Stockholm för att på onsdag åka till USA så jag kommer vara gräsänka ett tag framöver.

Har lite träningsvärk idag också men det är ju ett tecken på att jag kämpade igår. Nu ska vi gå "från fett till fit" som David sa.

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna:
Torsdagens middag: Köttfärslimpa med soltorkade tomater och oliver, ris och haricot verts.



Fredagens lunch: Sill, potatis, gräddfil och julkorv.



Jag provar mina nya skor som jag fick i julklapp.



Närbild på skorna. Fina va?



Ett litet ljusarrangemang på köksbordet.


Trevlig helg kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevlig helg! Den där köttfärslimpan vill jag bli bjuden på någon gång :)

2011-01-08 @ 13:23:33
URL: http://joohannac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0