Min dator är som ny!

David har fixat min dator. Rensat och installerat Windows 7 så nu är den mycket snabbare. Wee wee! Nu ska den förhoppningsvis fungera ett par månader till.

 

Måste berätta om en serie som David och jag har sett nu de senaste kvällarna. Den heter The Event och är lite i samma anda som 24 eller Lost. Superspännande! Vi har plöjt igenom 10 avsnitt på 3 dagar så den kan jag varmt rekommendera. Vi väntar spänt på säsong 2 för sista avsnittet avslutades med en hel del frågetecken.

 

Nu är klockan mycket så jag ska gå och lägga mig. Är tillbaka imorgon igen med längre inlägg och några foton.

 

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: David

Jag är jätteglad för att datorn funkar så bra som den gör :) puss puss!

2011-01-06 @ 12:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0