Om man ändå vore rik...

Har bokat biljetter ner till Nyköping nu så jag kan vara med på begravningen och jag blir lika frustrerad varje gång över att det ska vara så j*vla dyrt! Nästan 2000 kr för att åka mellan Piteå och Nyköping. AH!!!!! Och detta är då ungdomspris. Man kommer ju utomlands för samma pengar. Nej jag är inte bitter:P
Känns i alla fall bra att jag får vara med på begravningen och är tacksam över att det finns så mycket goda människor omkring mig som gör det möjligt för mig att åka.

I morse kom David och jag äntligen iväg till Korpen och tränade. Tredje gången gillt brukar man ju säga.
Det blev uppvärmning/kondition på crosstrainern och sen lite styrketräning som avslutades med stretch. Jag var väldigt trött men nöjd med mig själv efteråt. Nu ska detta bli en rutin.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra kämpat med träningen, Josse tänk inte på priset du har sponsorer på hemmaplan.

Puss o Kram

2011-01-07 @ 16:47:35
Postat av: Josse

Tack:) Ni är så gulliga!

2011-01-07 @ 16:56:15
URL: http://jossthedancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0