Opponeringar och tacos

Sara och jag var i Luleå under dagen och lyssnade på opponeringar. Det var väldigt varierande nivå på opponenterna och det var lärorikt att se. Känner mig inte alls nervös inför fredag nu. Jag tror att det kommer gå bra.

På kvällen kom Sara, Lisa och Bella hem till mig och vi åt tacos och pratade om allt möjligt.
Det var väldigt trevligt. Avslutade kvällen med att titta på ett avsnitt av Tre kronor. Det var nostalgi kan jag lova.
Sara och Bella.
Lisa och jag.

Nu på förmiddagen har Sara och jag förberett oss för fredag och det gick fortare än vi trott. Nu kör vi!
Snart blir det lunch och sen åker jag till Skellefteå och undervisar.
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0