Powernap

Sov ca 4 timmar i natt och var såååå trött när klockan ringde klockan sex och det var dags att gå upp och åka till Boden. Usch och blä säger jag bara! Som tur var vaknade jag lite av att jobba och det gick lättare att köra hem sen. Ingen krock idag:P

Efter lunch la jag mig i soffan och vilade/sov. David fixade och donade i lägenheten och han väckte med mig med pussar och tända ljus. Så mysigt! Sämre sätt att vakna på finns ju.

Hade tänkt att vara hurtig och träna core på Korpen men det passet är inställt så jag tror inte jag går dit idag. Kanske ska göra lite dansplaneringar istället, eller ta helg? Det är ju trots allt fredageftermiddag.

Snön börjar smälta här förresten. Vi har haft plusgrader idag och träden är inte längre vita. Lite vårkänslor får man men förmodligen är det bara tillfälligt och snart börjar det väl snöa och blir kallt igen. Nej jag är inte bitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0