Shoppingdag

När jag gick upp i morse visade termometern dessa siffror och jag var tvungen att kolla en extra gång om det verkligen stämde. -24.9!!!! Det kallar jag rejäl vinterkyla.

Vid elvatiden mötte jag upp Sara och co. på stan. Vi började med fika på Wayne's och sen gick Sara och jag och kollade på kläder. Hittade lite av varje och rea var det också så det blev inte så dyrt.

Gick hem vid ett för då fick jag blommor levererade hem. Det var en stor fin bukett från mamma, pappa och Johanna som grattis till att jag nu är färdig danslärare. Jag blev väldigt glad:)

Efter att ha ätit lunch gick jag ner på stan igen och Sara och jag fortsatte shoppa. Det kändes så himla skönt att få vara ledig en lördag och gå runt på stan och ha det trevligt. Hittade en tröja som jag ska ha på begravningen och även en väska som bara kostade 99 kr.

Min lördagkväll kommer nog bestå av slappande i soffan. Tänkte titta på Stjärnorna på slottet och Hipp hipp.



Mina shoppingfynd!

Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså, du gjorde ju verkligen superbra fynd idag!!

2011-01-15 @ 20:53:15
Postat av: Sara

Ja, massa mer såna lördagar!!:)

2011-01-15 @ 21:00:24
Postat av: Maria

Åh, är du färdig?? Grattis!!! Fy vad skönt!!!!! kram

2011-01-16 @ 11:13:32
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0