Sovmorgon

Lördagar är enda dagen då jag inte behöver ställa klockan och det är så skönt! Till och med David sov länge och fick stressa iväg eftersom han skulle öppna butiken klockan tio.

Efter "bilincidenten" igår var jag jättetrött så jag låg i soffan i en timme och vilade, somnade nästan. Fick sen lite energi tillbaka och David och jag bestämde oss för att gå till Korpen att träna. Fredag eftermiddag=väldigt ambitiöst.
Jag körde 10 minuter på crosstrainern och körde sen 30 min core. Det var jobbigt men jag var så nöjd efteråt att vi tagit oss iväg. Efter att ha handlat lite mat gick vi hem och åt kyckling och pommes med MYCKET sallad till middag och blev kvar i soffan hela kvällen. Tanken var att vi skulle gå till Challenge och lyssna på Störningsjouren men vi orkade inte utan gick istället och la oss strax före midnatt.

Idag måste jag koreografera lite och det är inte min favoritsyssla. Jag har dock kommit på ett sätt att fuska så det ska nog inte ta så lång tid. Det blir nog en liten sväng på stan idag också. Det är ju trots allt lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0