Speedad

Denna dag har jag varit effektiv, på gränsen till speedad.

Gick hemifrån strax innan nio i morse och kom hem igen vid 20-tiden. Nästan 12 timmar hemifrån.

Idag har Sara och jag gjort klart uppsatsen. Nu är det bara att vänta på ett betyg och det tar nog säkert 4-5 veckor.
Efter att ha suttit hos henne hela förmiddagen stressade jag ner till busstationen och åkte till Skellefteå där jag undervisade tre barndanslektioner. Efter det stressade jag åter igen till bussen som tog mig hem till Piteå. Jag var vrålhungrig och satt och åt samtidigt som jag gjorde viktiga saker vid datorn så som att läsa mail och kolla facebook;)

Nu är klockan snart kvart över tio och jag har även hunnit laga mat till imorgon, duscha, stretcha, diska samt planerat morgondagen som kommer bli minst lika speedad som denna.
Tror att det kommer bli lite lugnare när min kära sambo kommer hem igen för då är man två om alla hushållsysslor.

Dags att dricka upp teet och komma ner i varv innan det är dags att stupa i säng.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0