Tillbaka till verkligheten

Igår åkte David och jag hem till Piteå igen. Resan gick väldigt smärtfritt och tog ENDAST 7 timmar dörr till dörr.
Det kändes jätteskönt att kliva in i lägenheten som var i bra skick trots att den stått tom i 2 veckor. Borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Det var längesen jag sov så bra som jag gjorde i natt. Tack sängen!

Idag hade jag tänkt att var väldigt effektiv och duktig och planen var att David och jag skulle träna på Korpen i morse. Det blev inte så. Sängen var alldeles för skön och motivationen att klä på sig flera lager kläder för att bege sig till gymmet var som bortblåst. Istället gick vi en kort promenad i den vackra vintervärlden och fotade lite. Bilder kommer upp här senare. Det var skönt ute och kändes mycket varmare här än i Stockholm/Nyköping trots att det är -14 här och endast 0 gradigt i söder. Men det är ju en annan sorts luft här. Mycket torrare och behagligare.

Så speciellt effektiv har jag inte varit heller utan det går ganska segt här. Har i alla fall pillat lite med C-uppsatsen så att Sara och jag ska kunna skicka in den i tid. När jag skrivit klart detta ska jag börja med mina dansplaneringar eftersom jag har många lektioner framöver och det kan vara bra att veta vad man ska göra på dem. Har alltid sagt att det där med improvisation inte är min grej:P

Vinterbilder kommer senare som sagt.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0