Torsdagsrutiner

Kom tillbaks till Piteå igår kväll och då var tyvärr inte David hemma men det låg ett gulligt brev på köksbordet bredvid en vas med tulpaner. Jag blev alldeles varm inombords.

Hann träffa Lina en kortis på centralen i Stockholm och jag önskar så att jag kunnat stanna längre för det var så härligt att få träffa henne. Snart ses vi igen hoppas jag...

Idag har det varit en "vanlig" arbetsdag. Jag har haft dansmatte i Boden och sen har jag suttit vid datorn, vilat och storhandlat. Kände mig jättevuxen när jag var på Coop:
1. Jag körde bil dit och hem
2. Jag använde kundvagn och papperspåsar som jag tagit hemifrån
3. Jag använde Shopexpress och utnyttjade rabattkuponger.
Mycket vuxenpoäng om ni frågar mig.

Snart ska jag iväg på Bodybalance och efter det blir det hem och duscha och äta innan David och jag ska till Ankars och titta på SMASK 2009. Som jag har längtat efter detta. Bättre sent än aldrig eller vad är det man säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0