Trött!

All energi är borta. Kan bero på att jag jobbade sent igår, sov 5 timmar och sen jobbade igen. Dessutom har jag jobbat nästan konstant sen i söndags så det är väl inte så konstigt. En arbetsdag till sen har jag helg en dag. Wee!!!

Här hemma händer det mycket just nu, eller i alla fall för Davids del och det är roligt och spännande att få ta del av det. Det är som att "plötsligt händer det". Nu börjar vuxenlivet på allvar. Man har ju varit i en liten bubbla när man pluggat men nu när man kommer ut i arbetslivet och det händer spännande saker så öppnas en ny värld framför en. Oj, vad poetisk jag blev. Tankarna snurrar mycket nu om vad som kommer hända inom den närmsta framtiden. Som det verkar kommer detta bli ett händelserikt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0