PDOL

Piteå dansar och ler, kallad PDOL, pågår nu. Det började lite smått i onsdags och avslutas imorgon. Jag bor ca 10 meter från området vilket innebär att jag INTE fått någon fribiljett som jag hoppats på. Suck! Men men, jag blir faktiskt inte så störd som jag trodde att jag skulle bli. Det är bra isolering i detta hus.

Igår var jag på Challenge och sa hejdå till Jon och Venla som flyttar till Halmstad idag. Känns lite konstigt och tråkigt att det är så många som flyttar härifrån. Satt kvar ett tag med Cicci och Ronnie och drack en Cosmopolitan. Mycket trevligt! Innan jag åkte hem och la mig så cyklade jag till David och fick träffa Philip som är på besök från Malmö. Vi tittade på film och åt chips och jag somnade i soffan (som vanligt när jag ska se på film).

Ikväll ska Sara och jag in på PDOL och titta på The Ark och kanske även Veronica Maggio. Vi ska strosa omkring och äta och titta i stånden också. Det ska bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0