Sammanfattning av den senaste veckan

Har varit dålig på att uppdatera här men nu så ska jag bli bättre.

I onsdags kom världens bästa Lina på besök och stannade till lördag. Det var underbart väder hela tiden så det blev en hel del solande, promenerande och fika/mat ute. En hel del vin slank ner också. Det var supermysigt att ha henne här och roligt att hon fick träffa Sara mfl som jag alltid babblar om. Hon fick följa med till jobbet också och hade nog ganska roligt när vi agerade Nimby och Boris. Stor kram till dig kära vän! Det blev tomt här utan dig.

Lördagkvällen spenderades på Ankars där vi firade Marre som fyllde 29! Sara och jag var dock trötta (jag övertrött=flamsig) så vi blev inte så långvariga.

Igår hade jag en fixarkväll då jag städade, tvättade, diskade, handlade, lagade mat och sånt där spännande som inte riktigt hinns med nu för tiden.

Dagarna på havsbadet flyter på bra. Det är högsäsong nu så det är ganska mycket folk både på Move it och barnklubben. Idag hade jag 15 st på afrodansen. Det var svettigt idag så efteråt slängde jag mig i havet. Så skönt! Jag har nu badat i havet 2 ggr denna sommar och förhoppningsvis blir det fler dopp innan sommaren är slut.

Imorgon har jag sovmorgon och det känns lyxigt att bara jobba från 13-17.30. Det fina vädret ska fortsätta sägs det och jag klagar inte. Sämre somrar än detta har jag haft:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0