Sovmorgon

Fick sovmorgon idag och behöver inte vara på havsbadet förrän kl 13. Blev inte väckt av lastbilar och byggarbetare idag (jag sov med stängda fönster) så ända till halv nio sov jag. Woho! Det behövdes för jag är på mycket bättre humör idag.

Har varit på stan och köpt presenter till mamma och pappa (mamma fyllde 14 juni och pappa 8 juli). Det var svårt eftersom de har allt de behöver och önskar sig därmed ingenting. Men jag hittade nåt till slut i alla fall. På fredag kommer de hit:)

När Lina var här lyssnade vi på gamla godingar som Mauro Scocco och Annie Lennox så nu har jag gjort en spotifylista med dem som spelas varmt här hemma. Mauro Scocco skriver jättefina texter. Jag kan varmt rekommendera folk att lyssna på dessa låtar: Du är aldrig ensam, Kärleken var här och Till dom ensamma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0