Bitter-Josse

Mår lite bättre idag. Är inte lika trött och hängig men är fortfarande full av slem. Usch!

Det är fint väder idag. Kors i taket! Tyvärr verkade det som att det bara är idag och sen blir det sämre igen. Ja ja men får vara glad för det lilla.

Är lite bitter på att saker och ting inte fungerar som det ska. Har fortfarande ingen täcking på mobilen, jag kommer få för lite lön vilket jag inte kan göra något åt förrän jag fått en lönespec. (vilket jag inte fått) samt täckning på mobilen så jag kan ringa och ordna till det, torktumlaren fungerade inte och inte heller centrifugen i tvättmaskinen så min tvätt var sjöblöt när jag nyss hämtade den. Roligt, inte!

Är på lite bättre humör nu när jag fått i mig lite kaffe samt frisk luft. Har lite småsaker att fixa med i eftermiddag och ikväll ska jag ha tacokväll med Sara och Marre. Det är höjdpunkten på dagen:)

Håll tummarna för att Telenors nät börjar fungera igen....

Kommentarer
Postat av: Marre

Åååh ser verkligen fram emot ikväll! Kramis

2011-06-23 @ 12:23:45
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Livet är aldrig enkelt. Vi kan väl maila? Hoppas kvällen blir trevlig! Kram Päronen

2011-06-23 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0