Dagen efter

Ja, jag var ju inte helt på topp när jag klev upp i förmiddags. Huvudet var en aningens tungt. Men efter några glas vatten, en värktablett, dusch och frukost så kändes livet bättre igen. Dock har jag varit väldigt seg hela dagen.

Träffade Sara på Wayne's och drack kaffe. Surprise! Vi gick sedan hem till mig och skickade iväg lite mail angående sommarjobbet. Båda var så trötta och vi bara satt i soffan och glodde rätt ut utan att prata. Måste sett komiskt ut.
Jag försökte piggna till lite och fånade mig lite (se bild) men energin försvann ganska snart igen.
Det är bara att acceptera att det inte blir något vettigt gjort idag.
Sara i min inte alltför stora soffa som jag dessutom har belamrat med kläder.


Någon sorts danspose eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0