Dagens rapport

Antal personer på Move it: 5 (varav 3 barn)
Antal barn på Nimby-föreställningen kl. 13: 7
Antal barn i Barnklubben: 6 (varav 5 pratade norska)
Antal barn på föreställningen kl.17: 5

Kan sammanfattas med att det är lågsäsong på havsbadet. Sara och jag anser dock att 6 barn i barnklubben var alldeles lagom. Vi ser inte fram emot de dagar då vi har ansvar för 20-30 barn i 2 timmar. Nu fick vi alla fall prova på vår tipspromenad som vi satt upp och tagit ner de senaste dagarna. Jag fick också prova mitt afropass idag och det gick bra men oj vad varmt det var eftersom vi var ute i solen. Men lite solbränna får man nog :)

Dagens roliga hände på bussen hem: Två killar som var max 18 år satt längst bak och ropar mot mig och Sara som sitter en bit längre fram. Denna konversation skedde (K=killarna Vi=Sara och jag):

K: Öhh, brudarna! Vars ska ni?
Vi: Hem
K: Vill ni hänga med till typ Max eller nåt?
Vi: Nej vi har jobbat.
K: Men vill ta en kaffe eller nåt nån gång?
Vi: Nej, skulle inte tro det.
K: Nähä!

Ja vad skulle vi säga? Undrar hur gamla de trodde att vi var?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahhaha....jag dör!! Ser framför mig hur ni sitter supertrötta i bussen och totaldissar småkillarna;) Bra gjort!!

2011-06-28 @ 09:32:27
Postat av: Jenny

Vilka dagar är de olika passen?

2011-06-28 @ 10:09:54
Postat av: Johanna

Det klart vi gjorde det. Sjunga är det roligaste som finns tycker vi båda!:)

2011-06-28 @ 13:21:40
URL: http://joohannac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0