Det rullar på

Snart har vi jobbat en hel vecka (8 dagar) på havsbadet och det flyter på bra.
Vädret kan inte bli bättre och en hel del folk som är med på Move it och även några i barnklubben.
Det känns som vi börjar få lite rutin nu och det är skönt.

Kvällarna försvinner fort också eftersom vi inte är hemma förrän kl.18.30. Denna kväll har gått åt till handling, städning och genomgång av discoaerobicen som jag ska ha imorgon. Har bränt mig lite idag tror jag för det svider lite och jag svettas som bara den. Men det är härligt att få solbränna när man jobbar:)

Imorgon ska Sara och jag fira att vi klarat av första veckan och gå och äta grillbuffé på Challenge.
Det ser jag fram emot:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0