Dop i Linköping

Efter en snabb visit på Borgdalsgången med dusch och kaffe satte vi oss i bilen och åkte ner till Linköping.
Där var det dags för lilla Isabelle Lova Lisen att döpas. Det är min kusin Tobias lilla dotter och hon var såklart fantastiskt söt. Likaså hennes storebror Oliver som växt mycket sen jag såg honom sist. Dopceremonin var fin och jag och min kusin Anna hade äran att få sjunga. Det var roligt:)

Efteråt blev det mat och fika och presentöppning. En trevlig dag!

Här är lite bilder tagna av min syster:

Jag och Johanna utanför huset på Borgdalsgången.


I bilen på väg till Linköping.


Isabelle med sin pappa Tobias.


Jag sjunger "Du är allt".


Från vänster: Josefine, Tobias, Daniel med Isabelle i famnen och Christine.


Jag var ju tvungen att pilla lite på sötnosen. Visst är hon liten?


Och vilka ögon!


Storebror Oliver hjälpte till med paketöppningen.

Kommentarer
Postat av: David

Du sjöng säkert hur fint som helst :) du är så duktig!

2011-06-14 @ 23:27:12
URL: http://www.saulesco.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0