Förkyld

En förkylning har bosatt sig i min kropp så jag känner mig lite ynklig. Förmodligen har jag gått i för tunna kläder i blåst och det är ju som bekant inte alltid så bra. Nu medicinerar jag mig med te med mycket honung och citron och ska nog äta lite glass också. Det finns nämligen väldigt mycket glass i det här huset och mamma vill köpa mer (eftersom det är extrapris) så det behövs med andra ord ätas upp. Jag gör därmed en god gärning samtidigt som det är gott:)

Johanna och jag har spelat Yatzy och Uno och hon förlorade båda vilket gjorde att hon inte ville spela mer.

Har idag också införskaffat mig en långklänning vilket jag aldrig trodde att jag skulle kunna göra med mina korta ben. Den tänker jag inviga på Annas studentmottagning imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0