Inte helt hundra

Idag är inte en Jossedag. Vaknade vid sextiden av att jag var helt igentäppt och hade ont i huvudet. Som tur var kunde jag somna om och gick inte upp förrän halv tio. Kände mig lite bättre men seg. Har inte fått något vettigt gjort här utan känner mig energilös och hängig. Jag är inte helt frisk med andra ord. Går dessutom och är irriterad över att Telenors nät inte fungerar. Jag har inte haft täckning sen igårkväll vilket innebär att jag inte kan höra av mig till någon och ingen får tag på mig. Usch och blä! Det är i såna här lägen man inser hur beroende man är av sin telefon.

Igår var en betydligt bättre dag. Jag var inte så frisk då heller utan var ett slemmonster men hade trevligt sällskap hela dagen. Jag, Sara, Danne och Jenny började med att åka ut till havsbadet och kolla läget inför helgen då vi börjar jobba. Vi blev dock inte så mycket klokare utan det är fortfarande en hel del frågetecken men det ger sig nog efter hand. När vi var klara där kurrade magen så det blev lunch på Thai garden. Mums! Efter det kaffe på Wayne's:)
Jag som var ganska hängig gick hem en stund och medicinerade mig och drack te innan jag blev upphämtad igen och vi åkte till Ankars. Där låg jag och halvslumrade en stund för att huvudvärken vägrade ge med sig och sen var Danne snäll och gav mig massage. Aj säger jag bara! Men huvudvärken lättade lite. Vi åt tacos, drack vin och spelade Alias. Superkul:) Jag och Sara vann!

Ska äta lite lunch nu och se om jag mår lite bättre efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0