Lång resa

Gårdagen var en hektisk men rolig dag.

Började med dansuppvisning på Turböleskolan i Skellefteå. Vi var utomhus och det var VARMT!
Eleverna skötte sig bra i alla fall och det flöt på bra och verkade vara uppskattat.

En timmes varm bilresa hem till Pite för att byta om och äta lunch och sen var det dags för workshop på Musikhögskolan. En av mina elever i Byske har en syster som fyllde 30 igår så jag höll i lite dans med 9 st tjejer. Det var superkul och vi svettades JÄTTEMYCKET! I alla fall jag. Golvet blev plaskvått där jag varit.

Sen var det snabbdusch och ompackning för att sedan ta bussen till Älvsbyn. Där fick jag vänta på ett 35 min sent tåg. Tur att det var fint väder.

Väl på tåget kunde jag slappna av lite och svettas lite mer:P

Efter att antal timmar och byten var jag framme i Nyköping kl 9.30 i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0