Lever livet

Har varit lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna men det beror på att det varit så härligt väder att jag varit ute mest hela tiden. Bland annat har jag, Sara och Danne haft picknick nere vid södra hamnen. Sara och jag har shoppat och ätit glass i Badhusparken. Vi har lunchat ute på stan och sett studentkortege, tagit promenader och bara haft det allmänt skönt. Jag konstaterade här om dagen att detta måste vara den bästa tiden på året. Skolan/jobbet är slut vilket innebär att man inte har en massa måsten. Vädret är fantastiskt och framför allt är man ledig och får göra vad man vill. Snart drar sommarjobbet igång så jag tänker njuta av den lediga tid som är kvar. Imorgon åker jag till Nyköping en vecka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0