Övar sång

Jag ska sjunga på mitt kusinbarn Isabelles dop på söndag så nu repar jag sångtext här hemma. Du är allt av Sonja Aldén blir det och den tycker jag är superfin. Är lite nervös eftersom jag aldrig sjunger inför folk längre. Det är väl typ 3 år sedan sist, då Isabelles storebror Oliver döptes. Ska ta lite hjälp av vänner häruppe med komp så jag kan öva ordentligt. Tur att jag har så många musikervänner:)

Idag har det varit varmt i Piteå! Jag har legat i bikini en stund på eftermiddagen och njutit.

För övrigt har jag satt ihop ett afrodans-pass på skolan och är nästan klar. Ska prova detta på min syster och ev hennes vänner nästa vecka och se om jag behöver ändra nåt.

Var på Korpen i förmiddags också. Bäst att passa på medan jag är motiverad.
Har dock ätit brieost nu på kvällen. Det blir nog plus minus noll med tanke på hur mycket jag äter. Men man ska ju njuta av livet också och jag har ju faktiskt lite semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0