Shoppingdag som avslutades med kalas

Johanna och jag har varit i Skärholmen idag och shoppat. Det var himla trevligt och vi hittade en hel del båda två. Jag har fyndat mycket på rea vilket jag är stolt över. Innan vi åkte hem till Nypan igen stannade vi på IKEA och jag köpte lite saker till lägenheten som mina föräldrar får släpa upp till Piteå när de kommer och hälsar på i juli.
Väl hemma igen var vi lite fåniga och tog kort på alla våra nya kläder och som vanligt kan jag inte vara normal framför kameran. Ja ni kan ju se själva:


Tröja och byxor från Bik Bok.


Tröja från JC och byxor från Intersport. Båda på rea :)


Linne och shorts från Stadium.


Johanna var lite mer "piffig" och köpte b l a detta linne och blommiga skor.

Vi åt lunch på ett ställe som hette Millas och fick stora supergoda sallader så då belv vi så här glada:




Dagen avslutades med kalas eftersom våran kära mor fyller år idag. Först taco's till middag för att sedan äta rabarberpaj med vaniljsås tillsammans med lite släkt. En lyckad dag!

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0