Sommar i Piteå

Det har varit sommarvärme på besök häruppe i norr. Det gillar jag!

Satt i Badhusparken på eftermiddagen och planerade lite inför sommarjobbet. Hade det inte blåst och varit lite molnigt så hade det varit perfekt. Men det blev premiär för den nya bikinin i alla fall och den känns som ett bra köp.

Tog mig en tripp till biblioteket för att låna barnböcker som jag kan göra danssagor av. Det var svårt att bestämma sig så jag lånade hem en hel hög. Det som är bra är ju att de är ganska korta så det går fort att läsa igenom dem. Förmodligen blir det en danssaga med Plupp och en danssaga av Resan till landet längesen.

Gjorde våfflor till middag idag. Det var väldigt länge sedan jag åt det och gott var det. Nu är jag i matkoma. Ska nog ta en promenad för att inte somna här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0