Sveriges nationaldag

I Piteå var det nationaldagsfirande i Badhusparken så jag var där med några från skolan och lyssnade på manskören och två jättetråkiga talare. Det var fint väder i alla fall:)

De flesta stannade i Badhusparken men jag och David var tokhungriga så vi gick till Thai garden och käkade lunch. Det var gott och jag åt upp allt, vilket var en hel del. Satt i solen och jäste en stund men gick sen hem för att göra styrkemix-passet som jag ska hålla på havsbadet. Det flöt på bra och jag blev klar! Nu är det bara afrodansen kvar vilket jag tror blir det svåraste att planera. Men det gör jag imorgon.

Nu har en stor portion baconrisotto med sallad landat i magen efter en promenad/joggingtur och en dusch. Livet känns ganska bra just nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0