10 mars

Tanken var att jag skulle gå upp klockan åtta och sätta igång med allt jag behöver göra idag. Det gick väl sådär men klockan nio satt jag vid köksbordet och åt frukost samtidigt som jag renskrev koreografier på datorn. Hade också tänkt koreografera till mina vuxengrupper men det har inte blivit något ännu. Min inspiration är inte på topp.

Ska strax äta lunch och sen ska jag till tandläkaren. Har skjutit på det jättelänge så jag är lite nervös för vad de ska säga om mina tänder. Jag har ju inte ont i alla fall.

I eftermiddag kommer David hem från stockholm och ikväll kommer Sara och Minna hit och myser med mig. Ska se till att laga någon god mat. Tror detta blir en bra torsdag.

By the way så har jag ännu mer träningsvärk idag. Framför allt i rumpan. Aj, aj, aj!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har också träningsvärk i rumpan, kanske var när jag skulle testa lägga upp benet på köksbordet! ;)

2011-03-10 @ 12:04:32
URL: http://joohannac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0