Hej träningsvärk!

Det känns i kroppen idag att jag körde yoga igår. Mella skulderbladen är det väldigt ömt och samma sak med axlarna. Men då tog jag väl i ordentligt igår kanske. Ska snart iväg till skolan för att vara med och dansa jazz med någon gästlärare från danshögskolan. Det ska bli kul men jag är lite nervös för att vara elev. Det var så länge sedan jag tog koreografi och jag är ju ganska trög när det gäller att snappa steg men det får gå som det går.

Igår ringde Lina och vi pratade i nästan två timmar. Väldigt trevligt! Vi har så svårt för att avsluta samtal och särskilt nu när vi ses så sällan. Det finns ju så mycket att prata om.

Nu på förmiddagen har jag städat lägenheten ordentligt och det tog också nästan två timmar. Men nu känns den fräsch och jag är nöjd över min prestation:P

Verkar som det kommer fixa sig med jobb i sommar också. Hoppas hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0