Heldag med Sara

Idag åkte Sara och jag till Luleå för att shoppa och bara ha det trevligt. Det var jättehärligt att få byta miljö, umgås och shoppa lite. Vi gjorde en del fynd båda två och så käkade vi lunch på en mysig Thairestaurang. En dag helt i min smak.

Sara på retaurang Thai Thai i Luleå.


Jag skålar i äppeldryck.


Linne och kjol från Monki.


Linnen från H&M.


Väska från Åhléns. Är det en sån som du har Jojo?


Tyvärr mår jag inte så bra nu. Har lite feber och fryser och känner mig allmänt risig så jag måste nog sjukskriva mig från jobbet i hemtjänsten imorgon. Synd när de äntligen ringde och ville att jag skulle jobba.

Nu åter till mitt te och Lyxfällan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad snygg kjolen var! En sån skulle jag också vilja =) Hoppas att du kryar på dig. kram

2011-03-31 @ 21:54:53
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jo det är en sån väska jag har. Den är jättebra och snygg så det gör inget;) Tråkigt att vara sjuk, men nu får man äta massor av glass i alla fall, jag fick också sjukskriva mig för första gången. Jag kanske ringer dig ikväll, om du inte är upptagen. Jag testar! Krya på dig! Puss & Kram

2011-04-01 @ 11:08:53
URL: http://joohannac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0