Inlägg 100

Detta blir mitt hundrade inlägg på bloggen. Hurra för det! Ett litet hurra för mig också som nästan har namnsdag idag, Josefina är det närmaste Josefine man kommer i almanackan.

Som jag skrev tidigare har jag varit och tittat på modevisning á la danstjejerna mfl. Jag och Danne (Saras pojkvän) satt och drack kaffe och var roade av detta. Mer än modellerna tror jag. Det var väldigt lite folk i publiken och modellerna såg lite obekväma ut när de skulle posa. Men de var jättefina och duktiga! Jag blev väldigt shoppingsugen när jag såg alla fina vårkläder. Kanska kan handla något nästa helg då jag fått lön:)

Jag har äntligen gjort en koreografi till mina vuxengrupper också. Temat på vårföreställningen i Skellefteå är Skogen så jag kan inte göra vad som helst men nu har jag valt musik till alla 6 danser så nu är det bara att sätta igång. Men det är ju lördag idag så jag tar det lite lugnt nu när jag har morgondagens koreografi klar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det tycker jag absolut att vi ska göra. Men vi kom just fram till att Norpan inte är något att ha längre. Men shoppa nånstans ska vi göra. Vet du ungefär när du kommer hem, har redan fått lite jobbtider i påsk nämligen. :)

2011-03-19 @ 15:35:43
URL: http://joohannac.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja vad kul! Då bestämmer vi nåt den 20:e. Vi höres! :)

2011-03-20 @ 09:45:55
URL: http://joohannac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0