Inte på topp

Det började igår då jag satt och tittade på tv och kände hur all energi bara försvann och att jag hade ont i kroppen. Inga bra tecken med tanke på att det var så det började för David och han har som sagt hög feber.
Gick i alla fall och la mig vid tio, eftersom jag var på väg att somna i soffan redan vid nio, och sov i 10 timmar!
Låg kvar och gnydde lite för att kroppen fortfarande värkte och för att jag var trött, trots all sömn. Vid tiotiden gick jag i alla fall upp men har inte gjort något vettigt idag. Har ingen feber i alla fall som min stackars sambo men jag är inte på topp. Hoppas det känns bättre imorgon.

Tack för paketet ni skickade på posten familjen:) Jag vann 50 kr!
Jag har inte lyckats med att lista ut vad det är för djur pappa? En katt, häst?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du blir bättre syster!



Hahaha på tal om paketet, om du menar giraffen med fågelfötter så är det jag som har ritat den. Haha sa jag att jag hade MVG i bild? Pappa tecknade en solklar fjäril;)

2011-03-18 @ 21:25:17
URL: http://joohannac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0