Kusinbarn

Igår blev min moster farmor igen, min kusin blev pappa och vad blir jag då? Pappas kusin låter liksom inte så roligt men det är ju det jag är. Det blev en liten Isabelle och jag är så nyfiken på hur hon ser ut. Ett stort grattis till Tobbe och Josefine som blivit föräldrar för andra gången och grattis till Oliver som fått en lillasyster.

Det känns som vår ute och jag älskar det. Jag svettades i bilen för första gången tror jag och det går jättelätt att köra Piteå-Arvidsjaur när vägarna är torra och det är ljust både när man åker dit och hem. Sjöng SMASK-låtar från 2009 i bilen idag. På fredag är det dags för SMASK 2011. Ska bli roligt att se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0