Lördag

Har en segardag idag. Har varit nere en sväng på stan och fått lite frsik luft. Om det inte blåste så mycket och var halt skulle jag tagit en långpromenad. Provade lite av varje men jag köpte faktsikt bara en tunika/klänning på Indiska. Bild kommer senare. När jag stod i provhytten på Gina Tricot och provade chinos högg det till i ryggen och det har fortsatt att göra ont sen dess. Typsikt! Jag vill inte behöva gå till en naprapat igen. Ska ta det lugnt idag och se vad som händer.

David är i skolan fram till halv sju så jag har lägenheten för mig själv. Ikväll förvandlas vår klädkammare till inspelningsstudio igen så jag tänkte baka en äppelpaj och bjuda killarna på. Tror att det kan bli uppskattat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0