Lördagskvällen

Jon och Venla var hos oss och vi tittade på Melodifetivalen som de flesta andra svenskar. Våra favoriter var Linda Bengtzing och The Moniker och det gick väl sådär för dem. Tyckte dock att Eric Saade hade ett väldigt snyggt shownummer så jag blev glad att han vann över Danny. Bästa låten igår tyckte jag var den rockiga versionen av This is my life med Dynazty. Mycket bättre än originalet.

När Mello var slut spelade vi Buzz- The ultimate musicquiz. Första gången vann jag och andra gången kom jag sist. Handlar mycket om att chansa men kul är det:)

Idag står det jobb i Byske på schemat och jag fick inspiration till en koreografi som jag kanske ska fila lite på innan jag åker.
2011-03-13 @ 09:45:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0