Medborgarskolan

Har precis varit på Medborgarskolan och pratat om starta studiecirkel i dans här i Piteå. Lönen är inget vidare men jag känner ändå att det skulle vara roligt att starta igång något här och jag slipper ju alla resor. Jag fick friheten att lägga upp en plan för vilka åldrar jag skulle vilja ha, vilken dag osv så skulle hon kolla upp lokal. Hoppas det finns intresse att börja dansa så kurserna blir av.

David ligger i hög feber här hemma och är ganska ynklig. Jag är som en liten mamma som ser till att han dricker och vilar. Hoppas det går över snart och jag inte blir smittad.

I eftermiddag ska jag på möte i Boden och sen får vi se vad som händer ikväll. Det blir förmodligen rätt lugnt.
2011-03-17 @ 11:49:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0