Ny frukost?

Köpte glutenfri müsli igår som jag nu testar tillsammans med yoghurt. Den är dock inte så nyttig för den innnehåller massor av socker och den smakar väldigt sött men jag har ju så svårt att äta på morgonen så detta kanske ändå kan vara ett alternativ.

Tittade på Körslaget igår. Min sånglärare i Bjärnum var med i Ann-Louise Hansons lag som jag tyvärr inte tyckte var så bra. Blev väldigt irriterad på tv4 också som hade reklam var och varannan minut. Suck! Tror inte jag kommer följa detta program för så kul var det inte.

Idag är det söndag och solen skiner. Tyvärr kan jag inte vara ute i det fina vädret för jag har lektioner i Byske. Men det gör inte så mycket för jag gillar att dansa i Byske.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kollade också igår bara för att en kompis lillebror är med i örebro-kören, men som sagt var det himla mycket reklam!

2011-03-20 @ 15:17:05
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0