Ont i halsen

Min hals är elak mot mig. Jag har svårt att svälja och det känns som den är igensvullen. Usch och blä! Är lite snorig också så jag har väl nån infektion eller nåt. Suck! Får försöka ta det lite lugnt så det går över.

Idag har jag varit i Glommersträsk och dansat med år 4-6 och 6-åringar-år 3. Det var jätteroligt! Jag fick ett jättetrevligt bemötande av både lärare och elever och eleverna var duktiga och engagerade. Blev bjuden på mat också. Potatisbullar med bacon och lingonsylt och massor av grönsaker. Mums!

Eftermiddagen spenderades som vanligt i Arvidsjaur och det gick också bra. En bra dag på jobbet sammanfattningsvis:)

Om en timme kommer Anna hit, som bor i Stockholm, och ska sova hos oss till på torsdag. Det blir trevligt:)

Idag åkte mamma och pappa till Teneriffa. Jag är SÅ avundsjuk med tanke på att vi hade -10 här i morse. Var är våren?
2011-03-29 @ 20:57:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0