Sommarjobb!

Jag och Sara har fått sommarjobb på Pite havsbad!
Vi ska under perioden 24/6-14/8 jobba för Dröse&Norberg och leda aerobicspass, vara utklädda till Nimby (fiskdrake) och Boris (glufs, vad det nu är?)i tre föreställningar samt ansvara för barnklubben 2 timmar per dag.

Vi kommer att arbeta 7 dagar i veckan men eftersom vi inte behöver vara båda hela dagarna och får lägga upp schemat själva så kanske det inte blir mer än 3 timmar vissa dagar och det är alltid dagtid. Woho!
Jag är så pepp på det här jobbet och har varit på strålande humör hela dagen. Det ska bli så roligt att få jobba med något man faktiskt är utbildad till och slippa jobba i vården som jag gjort de senaste 5 somrarna. Dessutom får man vara utomhus och jobba tillsammans med en av sina bästa vänner. Tror att det kommer bli en toppensommar:)

Kolla gärna in www.pite-havsbad.se


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag sökte Sundsvall, Östersund, Umeå, Skellefteå, Örnsköldsvik, Eskilstuna, Västerås oh Borås. Kanske blir norrbo jag med!

2011-03-15 @ 21:28:50
URL: http://joohannac.blogg.se/
Postat av: Pappa

Grattis Josse

Kommer säkert bli en kanonsommar för dig.

Puss & Kram

2011-03-16 @ 10:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0