Tisdag på Musikhögskolan

Tanken var att Sara skulle hjälpa mig med att koreografera till vårföreställningen i Skellefteå.
Vi kom på teman för de olika grupperna och började lyssna på lite musik men sen tog det stopp.
Vi hade så mycket att prata om och det kändes betydligt viktigare än att koreografera. Det kan jag jag göra imorgon.

Klockan 15-16.30 hade vi yoga med Jenny Öhlund. En otroligt duktig och mysig lärare som undervisar i modernt på danslärarutbildningen. Det var länge sedan jag var på en "ren" yoga-lektion och shit vad jobbigt det var. Kände mig helt mörbultad efteråt men samtidigt var det skönt. Önskar jag kunde vara med varje vecka för det är bra träning.
En bild på mig. Eller kanske inte:P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nog för att vi är lika, men det där är faktiskt jag på bild! ;)

2011-03-08 @ 20:23:30
URL: http://joohannac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0