Tomt...

Nu är David på väg till Stockholm så jag är gräsänka ett par dagar. Det känns alltid så tomt och konstigt precis när han åkt. Lägenheten känns jättestor och tyst. Men tiden brukar gå fort så han är nog snart här igen.

Idag har jag gjort lite av varje. Var på Korpen en kortis och cyklade lite och jösses vad det känns i rumpan. Tror att min rumpa behöver detta:P

Efter lunch gick jag en promenad eftersom solen sken men det var lite kyligt. Det är inte riktigt vår ännu.
Men så bor jag i Norrbotten också så det kan jag ju inte förvänta mig heller.

Satt och drack kaffe och planerade lite på eftermiddagen samt pratade med mamma. Innan David åkte käkade vi middag: Tikka masala kyckling med ris och lyssnade på ABBA. De har gjort så mycket bra musik. Man kan ju inte annat än att älska det.

Nu kommer jag nog sitta i soffan resten av kvällen och bara slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0