Uppe med tuppen

Jag vaknade kvart över fem av att jag var så snorig att jag hade svårt att andas.
Försökte att snyta ut det mesta och ta astmamedicin för att kunna somna om men att ligga ner var hopplöst så fem i sex gav jag upp. Anna som sovit här sen i tisdags klev också upp vid sex så vi har suttit och druckit te och pratat och haft en väldigt trevlig morgon om jag får tycka till. Nu är hon i skolan och David ligger fortafarande och sover så jag passar på att uppdatera lite.

Igår var en vanlig arbetsonsdag vilket innebar att jag pysslade med lite av varje här på förmiddagen för att sedan åka till Skellefteå och undervisa mellan 16.30-20.00. Dem grupper jag har på onsdagar är så härliga. Positiva, engagerade och duktiga så tiden bara springer iväg.

Idag är planen att åka till Luleå med Sara och sedan till Boden för möte. Har en massage inbokad ikväll men eftersom jag är så förkyld tror jag inte att det är så bra. Får skjuta det lite på framtiden annars blir jag väl jättesjuk.

Nu ska jag äta frukost och kanske väcka David.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0