Del 1 av 2 är avklarad...

Föreställningarna igår gick jättebra trots att jag fick hoppa in i en dans i sista minuten. Är väldigt stolt över mina elever. Fick massor av fina blommor och presenter. Kändes nästan som att fylla år.

 


I pausen mellan föreställningarna var alla danslärare och ljud-och ljustekniker och käkade på Kungsgrillen. Trevligt att kunna umgås lite eftersom man bara springer om varandra under föreställningarna. Vi blev vittne till ett snatteri, en kille som snott en väska och blev jagad av en vakt. Hoppas de tog honom. Vi stod som fån och tittade på men vi kunde inte göra så mycket.


Fördrev tid på Max innan jag tog bussen hem till Piteå. Nu är det aldrig riktigt mörkt här. Denna bild är tagen kl.23.30 från mitt fönster:

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0