Effektivitet

Det är vad som gäller för att få mitt liv att gå ihop den närmsta månaden. Det ska koreograferas/läras ut danser till föreställningar i Skellefteå och Arvidsjaur, jag och Sara ska dansa i en kyrka i Arvidsjaur så det måste fixas dans till kyrkomusik. Hur gör man? Jag ska bråka med LTU så jag får ut min examen, det ska planeras/koreograferas till sommarjobbet och mitt upp i detta ska jag flytta också. Hoppsan! Flyttlasset går på lördag och än så länge är ingenting packat...Eh....Men det är ju oceaner av tid kvar som vi brukar säga. Eller det kanske det inte är.
Snart jobb i Skellefteå. Det är ju det också. Jag undervisar ju dessutom 4 dagar i veckan. Dygnet behöver fler timmar eller så behöver jag mindre att göra...

Jaja nog babblat, effektivitet var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0