Föreställningstider

Till helgen är det dags för Skogens förunderliga liv, Skellefteå dans- och balettförenings vårföreställning. Detta innebär ganska intensivt jobb för oss danslärare. Igår och idag har vi haft genrep och det har överlag gått bra. Ganska kaosartat för min del igår men det ska nog bli bra. Imorgon har jag sista repet med mina stora elever sen är det ledigt i två dagar innan showandet på lördag och söndag. Kom och se ni som har möjlighet! Kl. 14 och 18 lördag och söndag på Nordanå.

Vet fortfarande inget om hur det blir med jobb till hösten och det är ganska stressande. Vore ju skönt att kunna planera lite...Skulle ju behöva köpa en bil t ex men det är ju inte gratis!

Förhoppningsvis kommer det lösa sig med min examen snart i alla fall. Håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0