Fredagen kom och gick

Idag invigde jag tvättstugan här på Uddmansgatan. Det är nog den sämsta tvättstuga jag varit med om! Den ena tvättmaskinen centrifugerade inte så tvätten var sjöblöt, torktumlaren var trasig och fläkten i torkrummet var under all kritik. Hade tvätten hängandes där i 2 timmar och ändå var det som om jag nyss tagit ut den ur tvättmaskinen, blöt! Hoppas det åtgärdas snart. Dagens bitter-josse har talat:P
Jag kommer bli en sån där som sätter upp lappar i tvättsugan och gnäller. Nu var det redan någon som hade gjort det:)

Lägenheten har även blivit städad idag. Nu har jag min dammsugare här så nu känns golvet rent. Woho!
Försökte mig på en liten joggingtur också men eftersom et blåste så mycket sprang jag bara där det var medvind och det var inte på så många ställen. Hoppsan! Men lite motion fick jag i alla fall.

Var och shoppade lite på Ö&B och kom bla hem med en sophink till toaletten. Intressant va?
När jag skulle hem med grejjorna upptäckte jag att jag låst mig ute. Jag har nämligen en dörr som går i lås av sig själv och nycklarna låg kvar inne. Som tur var har David min extranyckel och han var i närheten så det löste sig. Ska inte göra det till en vana för det blir så jobbigt då.

Ni hör vilken spännande dag jag har haft. Men jag måste erkänna att det har varit ganska skönt att fixa med det ena och det andra i sitt eget tempo.

Imorgon är det föreställningsdags i Skellefteå. Det blir roligt:)

Foto: Pia Burman

2011-05-20 @ 22:17:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0