Fullspäckad helg igen!

Idag väntar rep i Arvidsjaur och innan dess ska Sara och jag göra klart koreografin. Ute i sista minuten med andra ord men det löser sig. Efter repet blir det tillbaka till Piteå och lämna Sara och byta om innan det är dags att brumma till Skellefteå för middag med jobbet. Sen hem till Piteå igen för att sova.

Imorgon ska en av mina grupper ha dansuppvisning i Byske så dåblir jag där ett par timmar. Sedan åker Sara och jag på Kammarkörens konsert i Öjebyn för att sedan åka hem till Sara och äta och ha tjejmys (typ film och godis:) )

På söndag är det dags för konserten i Arvidsjaur där vi ska dansa. Vi kommer vara i en kyrka och det blir första gången jag dansar i en kyrka. Ska bli spännande.

För övrigt är jag väldigt fattig just nu. Det är alltid så knapert den här tiden på året. Jag kommer få lön men än har den inte förts in på kontot. Kan komma idag, kan komma nästa vecka. Vill ha dem nu! Får kolla med vår ekonom ikväll om han kan säga när dem kommer. Mitt liv skulle bli så mycket lättare då.

Nej nu måste jag äta frukost innan det är dags att sätta igång med denna dag på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback