Inspiration

Är nyss hemkommen från Christinaskolans dansföreställning. Det var en bra show med blandade danser och jag fick inspiration till koreografier. Eller i alla fall låtidéer. Nu har jag skrivit ner dem så jag kommer ihåg.

Annars har min inspiration och motivation gått och gömt sig idag för jag har inte fått något vettigt gjort. Istället gick jag på stan och shoppade. Hoppsan!

Kom också fram till idag att det går åt h*vete med de mål jag satt upp för 2011. Snart har halva året gått och jag har inte uppfyllt ett enda mål. Vi får väl se om jag lyckas med allt på ett halvår. Då får jag nog ligga i.

Imorgon är det skolavslutning och det ska bli trevligt. Jag ska äntligen examineras:)
Tyvärr ska det inte bli så fint väder men det är ju mitt vanliga flyt. Tur att vi mest ska vara inomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0