"Josse hon är tlött"

Eller ja, egentligen är jag väl inte så trött men min kropp är det.
Tyckte jag var duktig som pallrade mig iväg till gymmet idag men oj vad tungt det var. Orkade inte alls så mycket som jag hoppats. Istället för att göra som jag brukar, dvs ignorera tröttheten och köra stenhårt ändå, lyssnade jag faktiskt på min kropp och körde bara ett kort pass. Inte bra att slita ut sig så här i föreställningstider.

Förutom den korta träningen har jag pysslat idag. Ja jag skojar inte. Är man lärare så är man. Några av mina elever ska vara fåglar på vårföreställningen så jag har satt fjädrar på hårsnoddar som de ska ha på handlederna. Det blir nog fint tror jag.

Kände ett jättesug efter kaffe på eftermiddagen så jag köpte en tidning och gick och satte mig på Ekbergs och drack två koppar. Mums! Jag har nog blivit lite koffeinberoende fast jag tidigare har sagt att jag nog aldrig kommer bli någon riktig kaffedrickare. Man ska aldrig säga aldrig. Det borde jag lärt mig vid det här laget.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kaffe är väldigt gott ibland! Kolla ditt konto, en flyttpresent från far och mor. Kram

2011-05-14 @ 09:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0