Kaffebryggare

Nu kan det drickas kaffe här hemma för jag har införskaffat mig en lite vit kaffebryggare från Ö&B.
Sitter med en kopp nu. Mums! Kanske kan det bota min huvudvärk.

Gårdagen spenderades i Arvidsjaur där jag hade mina sista danslektioner och sedan uppvisning för föräldrar.
Det blev lyckat och det var flera föräldrar som kom fram efteråt och tackade och berömde mig. Det är en liten kick för självförtoendet. Karin som är min kontaktperson i Arvidsjaur gav mig ett halsband som tack för den här terminen. Jag blev lite rörd av den fina gesten, tack Karin!

Idag har Musikhögskolan fått ett besök där jag och Sara koreograferade inför helgens uppvisning. Nu har vi gjort 2 av 3 danser och det känns riktigt bra. Vi ska repa in den sista på fredag som blir en kort sekvens ur kompositören Glucks Dans i de saligas ängder.

Solen skiner idag så jag tror jag ska bege mig ut på en promenad. Hade tänkt att ge Zumba ett försök till ikväll men det är fullbokat så det får bli en annan gång.

Tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0